La Tamborinada centra la programació en ‘Els Pastorets’ i l’escriptor Folch i Torres

Actualitzat el 05.06.2016 a les 16:01

'Els Pastorets' i l'univers de Folch i Torres són els protagonistes de la 39a Tamborinada, una jornada d'activitats que organitza la Fundació la Roda des de 1977. Durant tot el dia s'han programat al Parc de la Ciutadella una quarantena de tallers i espectacles, orientats a fomentar la cohesió social.

Al llarg del dia, el parc ha reunit multitud d’activitats i espectacles d’animació infantil. S’hi han fet tallers, exhibicions de màgia, i també hi han actuat grups de cultura popular com les colles geganteres. Tota la programació està basada en la solidaritat, el respecte als altres i a l’entorn, l’educació i la creativitat.

La Fundació la Roda la formen 77 entitats culturals de Catalunya que volen promoure la cohesió social. Per això, des de 1977 s’organitza anualment la Tamborinada, considerada ja una festa tradicional. L’últim any, la cita va aplegar més de 20.000 visitants, i els organitzadors esperen igualar la xifra en aquesta edició.

Transcripció del vídeo